• Hoppa till huvudnavigering
  • Hoppa till huvudinnehåll
  • Hoppa till det primära sidofältet

Femte juli

Nätet till folket!

  • Om oss
  • Remissvar

Reddit

Snowden om massövervakning

22 december 2017 av admin

Q: ”If you had one go-to source of information to use to convince people that mass surveillance is a problem, what would it be?”

Snowden: ”History.”

Visselblåsaren Edward Snowden svarar på redditanvändares frågor i en ”ask me anything”-session den 20 december 2017.

Arkiverad under: Citat, Övervakning Taggad som: Edward Snowden, Reddit

Primärt sidofält

Varning för Chat Control!


EUs nya massövervakning är nu farligt nära att bli verklighet. Vi har samlat allt du behöver veta på vår specialsida om Chat Control!

Nyhet: Merch!

Visa ditt stöd för ett fritt internet genom att bära våra kläder – här hittar du vår shop!

Prenumerera på inlägg


Loading

Senaste inlägg

  • Chat Control 2: Ny förhandlingsrunda på måndag25 juni 2026
  • Chat Control: Europaparlamentets talman sviker parlamentet24 juni 2026
  • EU:s Demokratisköld – skydd eller åsiktskontroll?23 juni 2026
  • Fråga makthavarna i Almedalen om övervakning22 juni 2026
  • Utredning ökar osäkerheten om vad som får sägas online21 juni 2026
  • X: Femtejuli
  • Youtube
  • RSS-flöde

CC BY 4.0 · Logga in

  • Youtube
  • Twitter
  • RSS